ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Autovision Hellenic Auto GP. Μια νέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτου
Με μια Συνέντευξη Τύπου και track day η IRON TEAM έφερε κοντά τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου και τους αγωνιζόμενους, παρουσιάζοντας το νέο κεφάλαιο που ανοίγει φέτος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας – ενώ παράλληλα εξήγησε το πλάνο και το όραμα της.
Σε μια πρωτόγνωρη για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Εκεί οι δημοσιογράφοι του Ειδικού Τύπου είχαν την ευκαιρία να περάσουν χρόνο με μερικούς από τους οδηγούς που θα συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αγώνων Ταχύτητας Αυτοκινήτου 2025, που πλέον ονομάζεται Autovision Hellenic Auto GP, αλλά και με τους συνεργάτες της IRON TEAM.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Παναγιώτης Σιδέρης αρχικά ανέλυσε το πλάνο και το όραμα του για το Autovision Hellenic Auto GP και στη συνέχεια απάντησε σε ερωτήσεις των παρευρισκόμενων.
Το Autovision Hellenic Auto GP 2025
Η ΟΜΑΕ, ακολουθώντας τον σύγχρονο διεθνή τρόπο διαχείρισης διεθνών και εθνικών πρωταθλημάτων, ανέθεσε στην IRON TEAM την προώθηση του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ταχύτητας για 4 χρόνια (2025 – 2028). Οι τρείς Πυλώνες στρατηγικής του IRON TEAM είναι η Ποιότητα, η Σταθερότητα και η Συνέπεια, με όραμα την δημιουργία υπεραξίας για όλους. Από τους Οδηγούς και τις ομάδες, έως την οργάνωση, την Ομοσπονδία και τους Χορηγούς.
Το Autovision Hellenic Auto GP 2025 αποτελείται από τέσσερις αγώνες. Δύο στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων και δύο στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Αυτό το μικρό σχήμα βοηθά στην ουσιαστική αναβίωση των αγώνων ταχύτητας, με σκοπό να τους αναπτύξει εκ νέου μετά από τη δύσκολη περίοδο των τελευταίων ετών.
Βασικός στόχος είναι ακόμα και οι συμμετέχοντες με μικρό προυπολογισμό, να μπορέσουν να εκκινήσουν σε όλους τους αγώνες. Παράλληλα ο promoter θα φροντίσει για την άρτια οργάνωση, που έχει αναλάβει το Σωματείο Artemis, καθώς και για την προβολή κάθε αγώνα – με την ελπίδα να προσελκύσει θεατές και δημοσιότητα ώστε το 2026 οι συμμετέχοντες και αγώνες να είναι περισσότεροι.
«Η Συμφωνία που κάναμε με την ΟΜΑΕ αφορά τόσο τους αγώνες Ταχύτητας αυτοκινήτου, όσο και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καρτ. Και θα κάνουμε προσεκτικές και επιλεγμένες κινήσεις ώστε να αναβαθμίσουμε τους αγώνες αυτοκινήτου και καρτ. Θέλουμε να τους κάνουμε πιο ελκυστικούς στο ευρύτερο κοινό» είπε χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Σιδέρης.
Έτσι θα υπάρχει ισχυρή και συνεχής πολυδιάστατη ενημέρωση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συχνή ενημέρωση των εκπροσώπων του τύπου, που θα συνοδεύεται από φωτογραφίες και βίντεο.
Το Πρόγραμμα του Autovision Hellenic Auto GP 2025 έχει ως εξής:
8-9/3/2025 Τρίπολη
12-13/4/2025 Μέγαρα
25-26/20/2025 Μέγαρα
6-7/12/2025 Τρίπολη
To Safety Car
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε, παράλληλα, το Safety Car του Autovision Hellenic Auto GP: μια BMW M4, η οποία μετά την επίσκεψη της στη Sportcars Tech αποδίδει ισχύ 720 ίππων. Σε όλους του αγώνες στο τιμόνι της θα βρίσκεται ο Γιώργος Καραμέρης (οδηγός με μεγάλη εμπειρία οδήγησης supercar και αγωνιστικών αυτοκινήτων σε πίστες αγώνων σε όλο το κοσμο). Μάλιστα η IRON TEAM σκοπεύει να συμπεριλάβει το εντυπωσιακό αυτοκίνητο σε διάφορες εκδηλώσεις, όπως ευκαιρίες συνοδήγησης μέσω κληρώσεων.
Αυλαία με εκπλήξεις στην Τρίπολη
Αναμένοντας την λήξη των συμμετοχών για τον πρώτο αγώνα του Autovision Hellenic Auto GP στην Τρίπολη, ο Παναγιώτης Σιδέρης ανακοίνωσε μια σημαντική παράλληλη εκδήλωση. Συγκεκριμένα, μετά το πέρας του αγώνα, στην πίστα θα μπουν για μια Ειδική Διαδρομή τα αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν στο Regularity Rally Πελοποννήσου.
Σχετικά με την Iron Team
Η IRON TEAM είναι ο παλαιότερος φορέας στην Ελλάδα με εμπειρία κυρίως στη μοτοσυκλέτα και μετά από πετυχημένη πορεία πολλών ετών στο καρτ «μπαίνει» στον χώρο του αυτοκινήτου. Στο παρελθόν η IRON TEAM έχει αναλάβει τα Πρωταθλήματα SUPERMOTO (1999-2009) και ΤΑΧΥΤΗΤΑ μοτοσυκλετών, ενώ έχει τελέσει ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ENDURO (1998 & 2000), ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΝDURO (2002 & 2003) και ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ SUPERMOTO (2002, 2004, 2006, 2007,2008,2009).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑUTO CLASSIC ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 1ο ΑΓΩΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ (1 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ 32)
Παρα τις προσπαθειες της ΟΜΑΕ και του νεου promoter του Πρωταθληματος Ταχυτητας IRON TEAM (με συμβολαιο τεσσαρων ετων, δηλαδη μεχρι και το 2028), οι οδηγοι αγωνων Ιστορικου αυτοκινητου δεν ανταποκριθηκαν για τον πρωτο αγωνα Ταχυτητας, που, παρα την υπαρξη δύο αυτοκινητοδρομιων στη χωρα μας, θα γινει αυτο το Σαββατοκυριακο 8 και 8/3 στο αεροδρομιο της Τριπολης.
32 οδηγοι δηλωσαν συμμετοχή μεχρι και το βραδυ της Τρίτης 5/Μαρτιου, που ηταν η επισημη ληξη, μετα απο παραταση που δοθηκε λογω του τριημερου 7 της Καθαρας Δευτερας.
Οι λογοι αναλυονται σε άρθρο του Auto CLASSIC (που εκτος του οτι ειναι καθ ύλη αρμοδιο, ειδε με λυπη οτι μολις ΜΙΑ συμμετοχη υπαρχει για την κατηγορια των Ιστορικων,που παγκοσμιως ανθει), και παρ’ οτι δεν υπαρχει αυτη τη στιγμη επισημη ανακοινωση απο τους οργανωτες, γενικα ειναι ιδιαιτερα θετικο που έγινε μια αρχη, και υπηρξε αποφασισμενος, οργανωμενος και έμπειρος promoter.
OΜΩΣ: Χρειαζεται ΠΡΟΣΟΧΗ, γιατι πιθανον η βιασυνη να αποβει αρνητικη για τη συνεχεια. Ολα τα πραγματα που ξεκινουν χρειαζονται τον χρονο τους για να αναπτυχθουν, και η ολη ανκοινωση του Πρωταθληματος Ταχυτητας εγινε με ασφυκτικες προσθεσμιες, στις οποιες δεν μπορεσαν, δεν θελησαν ή δεν προλαβαν να ανταποκριθουν οι ενδιαφερομενοι οδηγοι (που ειναι πολλοι περισσοτεροι). Δωστε τους περισσοτερο χρονο, μεταξυ επισημης ανακοινωσης και ληξης συμμετοχων.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΓΩΝΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 9/3/2025 (ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ)
1 ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ OPEL ASCONA E11
2 ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ FORD SIERR ΑE12
3 ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ MITSUBISHI LANCER N4
4 ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ CITROEN SAXO FSA
5 ΓΙΟΥΣΟΥΡΟΥΜ ΙΑΚΩΒΟΣ START LINE LOTUS ELAN FST2
6 ΔΗΜΟΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΛΛΑΔΑ SEAT LEON 2.0 TSI FST2
7 ΗΛΙΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΣΣΟΑΑ MITSUBISHI LANCER N4
8 ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΑΛΜΑ 4Χ4 ΝΑΥΠΛΙΟΥ BMW M3 E30 E12
9 ΚΑΜΠΕΡΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΑΟΠΑΤΡΑΣ FORD FOCUS E11
10 ΚΑΜΠΕΡΟΣ ΓΟΥΙΛΛΙΑΜ ΑΟΠΑΤΡΑΣ FORD FOCUS E11
11 ΚΑΤΣΙΜΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ HONDA CIVIC EK4 E11
12 ΚΟΝΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΜΚΕ SUBARU IMPREZA N4
13 ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ START LINE FORD ESCORT MK2 E11
14 ΛΕΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ AΣΜΑ HONDA CIVIC EP3 A7
15 ΛΟΥΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑ CITROEN SAXO E11
16 ΜΗΤΣΑΚΟΣ ΑΛΕΞΗΣ START LINE PEUGEOT 106 E10
17 ΜΗΤΣΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ NISSAN SILVIA FST2
18 ΜΟΥΡΓΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΛΜ ΑΤΡΙΠΟΛΗΣ MITSUBISHI LANCER A8
19 ΜΠΑΚΟΓΙΩΡΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ TOYOTA COROLLA E11
20 ΜΠΑΚΟΓΙΩΡΓΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ FSA2L
21 ΜΠΙΛΑΚΟΣ START LINE FORD SIERRA ΙΣΤΟΡΙΚΑ 4 2000+
22 ΜΠΟΥΡΛΙΔΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΡΟΔΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ MITSUBISHI LANCER A8
23 ΠΑΝΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ SUBARU IMPREZA FST
24 ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ HYUNDAI I30 FST2
25 ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ ΗΛΙΑΣ START LINE OPEL ASTRA F E11
ΚΛΑΣΗ Ν2
26 ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΣΣΟΑΑ CITROEN SAXO Ν2
27 ΚΑΙΣΑΡ ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ-ΡΕΝΟΣ ΑΣΣΟΑΑ PEUGEOT 106 Ν2
28 ΜΠΙΣΜΠΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΑΛΑ PEUGEOT 106 Ν2
29 ΜΠΟΥΡΟΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ PEUGEOT 106 Ν2
30 ΤΥΡΟΒΟΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΑΛΜΑΤΡΙΠΟΛΗΣ CITROEN SAXO Ν2
31 ΦΟΥΝΤΑΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ-ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΑΟΠΑΤΡΑΣ PEUGEOT 106Ν2
32 ΦΟΥΡΤΟΥΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΣΣΟΑΑ PEUGEOT 106 Ν2
Leave a Reply