ΡΑΛΛΥ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: Η ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α ΕΓΡΑΨΕ ΙΣΤΟΡΙΑ!

Ενα σχολιο του Δημητρη Παπανδρεου και το Δελτιο Τύπου με περιγραφη και αποτελεσματα.

Οπως και να το δει κανείς, το Ραλλυ Στερεας Ελλαδας του 2025, που ηταν ο δεύτερος αγωνας του Πρωταθληματος Ραλλυ Χωματος αλλά και του πρωταθληματος Ιστορικων αυτοκινητων, “εγραψε Ιστορια”. Δεν θα ασχοληθουμε τοσο με το αν ήταν συμπτωματικο ή όχι οτι το Σωματείο που τον διοργανωσε ηταν το “ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.” (ΕΛληνικη Λεσχη Αυτοκινητου Δυτικης Ατιικης) του οποιου Προεδρος ειναι η, προ ολιγων μηνων εκλεχθείσα με συντριπτικη πλειοψηφία, Προεδρος της Ο.Μ.Α.Ε. (και πρωην προεδρος ΕΠΑ επι σειρα ετων). Το γεγονος ειναι οτι η νεα διοικηση βρισκεται στο σωστο δρομο προς επιτευξη των δυο βασικων στοιχειων-στοχων, που ειναι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ και η ΑΥΞΗΣΗ των συμμετοχων. Για το πρωτο, γινονται προσπαθειες (που συναντουν αντιδρασεις καποιες φορες, οπως π.χ. στο θεμα των αναγνωρισεων, που πολλοι κατήγγειλαν αλλά ελαχιστοι προσπαθησαν να ελεγξουν αποτελεσματικα), και για το δευτερο αποδειξη αποτελεί η επιτυχια του συγκεκριμενου αγωνα, οργανωτικα, και κυριως (αλλά οχι μονο) απο πλευρας συμμετοχων, τοσο στο σύνολο οσο και επι μερους.

Οι 72 συνολικα συμμετοχες, νουμερο που οπως διαβασαμε (και διαβασατε) έχει να επιτευχθεί εδω και σχεδον εικοσι χρονια, αποκτουν ακομα μεγαλυτερο ενδιαφερον λογω του σημαντικου αρθμου των R3, που “παγιωθηκε” μετα το Ραλλυ Πυργου και αναμενεται να αυξηθεί. Θα λεγαμε το ιδιο και για τα, αρχικα 5, Rally 2 των συμμετοχων, αλλά τελικα ήταν 3 αφου δεν εκκινησαν οι Σ. Γαλαταριωτης και Ν. Καρανικόλας. Αλλά εχoυμε μεγαλα νεα στον τομεα των Ιστορικων, όπου υπηρξαν 26 συμμετοχες για τα βαθμολογουμενα στο Πρωταθλημα αυτοκινητα, που ανήκουν στις χρονoλογικες κατηγορίες 1 εως 4, δηλαδη κατασκευής εως το 1990. Ομως, επειδη απο το 2025 η FIA έχει επεκτεινει τα Ιστορικα Sporting μεχρι και το ετος 2000 (!), υπηρξαν ακομα 10 αυτοκινητα στην κατηγορία 5, τα οποια συμμετείχαν μεν στις κανονικες κατηγοριες των “συγχρονων” C2, C4, C6, A6, A8, αλλά είχαν και την δικη τους καταταξη (“Ιστορικα 2”, όπως αναφερεται στα αποτελεσματα της Infomega, https://www.infomega.gr/live/ ), μια και δεν βαθμολογουνται φετος στο Πρωταθλημα Ιστορικων, αλλά αναφερονται σαν Κατηγορία 5.

Ο λογος είναι οτι για την Κατηγορια Ιστορικων Sporting απαιτειται συμμορφωση προς το Appendix Κ (φυσικα και της Homologation και του J), καθως και ΗTP, το Historic Technical Passport της FIA που ειναι υποχρεωτικο για ολα τα Ιστορικα Sporting. Επειδη η διαδικασία έκδοσης του HTP είναι χρονοβορα, και απαιτείται βελτιωση και επιταχυνση των διαδικασιων, επι του παρόντος (για το 2025) τα νεοβαπτισθεντα “Ιστορικα” κατασκευης απο το 1991 εως το 2000 συμμετεχουν οπως είπαμε στα συγχρονα, εχοντας και την δικη τους καταταξη, που μπορείτε να δείτε εδω (όλα τα αυτοκινητα είναι κατασκευης απο 1991 έως 2000):

file:///C:/Users/papan/Pictures/MOTOGP%202025%20ALL/LE%20MANS/RACE/%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%97%205.pdf

Παρ΄όλα αυτά μια ενδεχόμενη προσθεση της Ιστορικης Κατηγοριας 5 στα πρωταθληματικα Ιστορικα 1, 2, 3 και 4, θα μας έδινε 36 συμμετοχες Ιστορικων στο Ραλλυ Στερεας Ελλάδος, που ειναι ακριβως το 50% του συνόλου!

Αυτα ειχαμε να πουμε σχετικα με τον αγωνα αυτον, μια και καταφερε να συγκεντρωσει και να αναδείξει ένα δυναμικο που θετει την κατηγορια των Ιστορικων σε νεες βασεις, και για φετος αλλά και για τα χρονια που θα έρθουν. Οσο για την εξελιξη του αγωνα στις δυο επαναλαμβανομενες Ειδικες Διαδρομες, την Θηβα των 22,79 χλμ. (που ήταν και προβα για το επερχομενο Ακροπολις WRC!) και το Ακραιφνιο των 10,36 χλμ., περιγραφη υπαρχει στο, άρτιο οπως παντα, δελτιο Τύπου του Σωματείου, που αναπαραγει και η ΟΜΑΕ.

Μια τελευταία παρατηρηση, έχει να κανει με κατι που διαβαζουμε στην πρώτη παράγραφο του δελτιου Τύπου: “Ο αγώνας αποδείχτηκε σκληροτράχηλος, με 45 πληρώματα να φτάνουν στον τερματισμό από τα 68 που εκκίνησαν”. Πραγματι, τα νουμερα ειναι 12 εγκαταλειψεις στα 42 “συγχρονα”, και 11 εγκαταλείψεις στα 26 Ιστορικα. Τα ποσοστα όμως λενε μια άλλη Ιστορια: Το ποσοστο εγκαταλειψεων στα συγχρονα αγωνιστικα αυτοκινητα ήταν 27%, και στα Ιστορικα ανεβηκε στο συγκλονιστικο νουμερο του 42% επί του συνολου. Δηλαδη, παραπανω απο τα τεσσερα στα δεκα Ιστορικα που εκκινησαν, εγκατέλειψαν απο μηχανικη βλαβη, κυρίως, εννοείται, λογω του “σκληροτράχηλου” χαρακτηρα του αγωνα.

Με δεδομενη την “ευαισθησια” (λογω ηλικίας) αυτων των αυτοκινητων, την σχετικη (έως απολυτη!) δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικων, την δυσκολια (και το κοστος) συντήρησης και διατήρησής τους σε “ετοιμοπολεμη” κατασταση, και τέλος την σπανιοτητα και την μεγαλη αξια μερικων (συλλεκτικων) εξ΄αυτων, υποστηριζουμε οτι πρεπει να αυξηθει η μεριμνα (που ήδη λαμβανεται) για την οσο το δυνατον μειωμενη καταπόνησή τους. Διαφορετικα με ποσοστα εγκαταλειψεων ανω του 40%, σύντομα θα δουμε και παλι να μειωνονται οι “Ιστορικες” συμμετοχες, οι οποιες ας μην ξεχναμε οτι στηριζουν σε μεγαλο βαθμό τα Ραλλύ μας, σημερα σε επιλεγμενους αγωνες, αύριο σε περισσοτερους, και, γιατι όχι, σε όλους. Δ.Π.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 – Αποτελέσματα 

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Παπαδημητρίου

Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης επικράτησαν στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, το οποίο διεξήχθη με επίκεντρο την πόλη της Θήβας το διήμερο 24 και 25 Μαΐου. Η φιλόξενη πόλη της Βοιωτίας αποτέλεσε για άλλη μια ακόμη χρονιά τη βάση του αγώνα, ο οποίος αγκαλιάστηκε από την τοπική κοινωνία. Ο κόσμος έδωσε βροντερό παρών στην Πανηγυρική Εκκίνηση του βράδυ του Σαββάτου, στο Service Park που στεγάστηκε στο Πάρκο Αγίου Ιωάννη, καθώς και στις διαδρομές του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας. Ο αγώνας αποδείχτηκε σκληροτράχηλος, με 45 πληρώματα να φτάνουν στον τερματισμό από τα 68 που εκκίνησαν.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Κύρκος

Οργανωτής ήταν το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), συνδιοργανωτής ο Δήμος Θηβαίων, ενώ στο πλευρό της διοργάνωσης βρέθηκε ο Δήμος Ορχομενού και το Επιμελητήριο Βοιωτίας. Χορηγός του αγώνα ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACOTsellos.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Χατζημάρκος

Πρωταγωνιστές του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι κέρδισαν τις 4 από τις 5 ειδικές του αγώνα, πετυχαίνοντας το δύο στα δύο στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος. Το πλήρωμα του Skoda Fabia RS Rally2 βρέθηκε στην κορυφή από την πρώτη ειδική διαδρομή, έχοντας σεβαστή διαφορά από τους αντιπάλους του, την οποία στη συνέχεια κατάφερε να διαχειριστεί με επιτυχία. Βέβαια, οι νικητές λαχτάρησαν στην προτελευταία διαδρομή του αγώνα, καθώς είχαν κλαταρισμένο ελαστικό στο τελείωμα της ειδικής, με αποτέλεσμα να χάσουν μόνο λίγα δευτερόλεπτα, τα οποία δεν στάθηκαν ικανά να τους στερήσουν άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Δεν δυσκολεύτηκαν να εξοικειωθούν με το νέο τους απόκτημα οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης, οι οποίοι τερμάτισαν στη δεύτερη θέση με το λευκό Toyota GR Yaris Rally2. Οι Πρωταθλητής Ν του 2023 στην πρώτη του επαφή με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally2 έδειξε να μαθαίνει γρήγορα το νέο του «γραφείο», βελτιώνοντας συνεχώς τους χρόνους του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσαν οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου, ξεσηκώνοντας τα πλήθη με τα περάσματά τους. Οδηγώντας θεαματικά το Renault Clio Rally3, επικράτησαν στην κατηγορία Rally3, χωρίς να απειληθούν ιδιαίτερα από τους αντιπάλους τους. Είχαν, μάλιστα, μια άτυχη στιγμή, καθώς στο τελείωμα της ειδικής «Θήβα Ι», έσπασε ο ανεμοθώρακας του γαλλικού τετρακίνητου, με αποτέλεσμα να οδηγήσουν στη δεύτερη διαδρομή χωρίς αυτόν.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Μπαντούνας

Δεν μπόρεσαν να βρουν ρυθμό οι Ιωάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης, οι οποίοι αρκέστηκαν στην τέταρτη θέση με το Skoda Fabia Rally2 Evo, το οποίο είχαν για πρώτη φορά στα χέρια τους. Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2018 αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο στις πρωινές ειδικές, ενώ στη συνέχεια έκανε λάθος επιλογή ελαστικών, γεγονός που του στέρησε τη δυνατότητα να παλέψει για μια θέση στο βάθρο των νικητών. Πέμπτοι γενικής ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Κύπριοι Κωνσταντίνος Σιόφερος-Κύρος Σταύρος Γεωργίου με Renault Clio Rally3, οι οποίοι οδήγησαν πιο συνετά και μυαλωμένα σε σχέση με τον Πύργο και ανταμείφθηκαν με τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Rally3. Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι νικητές της κατηγορίας ΝΚωνσταντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος που αν και τραυμάτισαν ελαφρά το Mitsubishi Lancer Evo IX που οδηγούσαν, έφτασαν με επιτυχία στον τερματισμό, πετυχαίνοντας την πρώτη τους φετινή νίκη στην κατηγορία και μάλιστα εντός έδρας.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Σιόφερος

 Αισθητά βελτιωμένος εμφανίστηκε ο «Flandy», o οποίος μοιράστηκε τα μπάκετ του Ford Fiesta Rally3 με τον Πολωνό Kamil Kozdron, ίσως στην καλύτερη εμφάνιση του νεαρού οδηγού στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Το μικτό πλήρωμα θα μπορούσε να πετύχει κάτι καλύτερο από την έβδομη θέση γενικής και την τρίτη στην κατηγορία Rally3, εάν δεν αντιμετώπιζε κλαταρισμένο ελαστικό στην εναρκτήρια ειδική του αγώνα, το οποίο σταμάτησε να αλλάξει. Τους ακολούθησαν στη γενική οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Παναγιώτης Κόκκινος με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι λίγο έλειψε να χάσουν τη δεύτερη θέση στη Ν, όταν καθυστέρησαν από τη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου στην Power Stage του αγώνα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της Ν ανέβηκαν οι Πυργιώτες Ντίνος Τζέμος-Αντώνης Αγγελόπουλος, οι οποίοι δεν το ευχαριστήθηκαν όσο θα ήθελαν, καθώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με το στήσιμο του Mitsubishi Lancer Evo IX που οδηγούσαν.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Ζυγογιάννης

 Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι νικητές της κατηγορίας F2, Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος (Peugeot 208 Rally4), οι οποίοι σημείωσαν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο πρωτάθλημα. Το πλήρωμα πέτυχε την ταχύτερη επίδοση στη δικίνητη κατηγορία σε όλες τις διαδρομές του αγώνα, καταφέρνοντας να βγει αλώβητο από ένα ιδιαίτερα σκληρό Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, κερδίζοντας και την C5. Συνέχεια στις πολύ καλές εμφανίσεις έδωσαν οι Νίκος Παπαχριστόπουλος-Νίκος Ξανθός που οδήγησαν στο όριο το Peugeot 208 R2, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην F2. Είχαν ωραία κόντρα για τη δεύτερη θέση της κατηγορίας με τους Πάνο Ισμαήλο- Κωνσταντίνο Σούκουλη που οδήγησαν για πρώτη φορά στα Ελληνικά χώματα ένα Peugeot 208 Rally4, πριν οι τελευταίοι εγκαταλείψουν άδοξα την προσπάθειά τους από ημιαξόνιο λίγα χιλιόμετρα πριν το τέλος του αγώνα. Νωχελικό ξεκίνημα έκαναν στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας οι Πυργιώτες Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος, οι οποίοι ανέβασαν ρυθμό στη συνέχεια, βελτίωσαν σημαντικά τις επιδόσεις τους, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην τρίτη θέση της F2.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Flandy

 Επικράτησαν στην FE αλλά και στη C4, οι Αντώνης Δημόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος με το εντυπωσιακό Toyota Starlet KP60, οι οποίοι ανέβηκαν στην κορυφή της κατηγορίας από την αρχή και δεν έχασαν την πρώτη θέση σε κανένα σημείο του αγώνα. Προσπάθησαν να τους «καταδιώξουν» οι νικητές του περσινού αγώνα, Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας, που βρέθηκαν πίσω τους με την Toyota Corolla AE101. Έχοντας για πρώτη φορά στο δεξί μπάκετ του Hyundai Accent τον Γιώργο Βότση, η νεαρή Μαριαλένα Παυλή ολοκλήρωσε το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας στην τρίτη θέση της FEτερματίζοντας παράλληλα στην πρώτη θέση της κατηγορίας Under 30.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Σταυρόπουλος

 Επεισοδιακή ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία C6, με τους περσινούς Πρωταθλητές, Στέφανο Γιόκαρη-Γιώργο Μουρτζούκο να χάνουν τη νίκη μέσα από τα χέρια τους στην τελευταία ειδική του αγώνα όταν έσπασε το αριστερό άκρο του Toyota Starlet EP91 που είχαν στα χέρια τους. Μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης είχαν χτίσει διαφορά σχεδόν δύο λεπτών από τους διώκτες τους. Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, οι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος κατέκτησαν άλλη μια νίκη φέτος στην κατηγορία, κάνοντας έναν απροβλημάτιστο αγώνα με το Toyota Starlet EP91 και συγκεντρώνοντας με αυτό τους το αποτέλεσμα πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Δεύτεροι έφτασαν στον τερματισμό στη Θήβα οι Βασίλης Μπατής-Μίνωας Μιχελάκης με Toyota Yaris, αφήνοντας στην τρίτη θέση τους Κωνσταντίνο Παπαδογεώργο-Νικόλαο Καμάρα με ίδιο αυτοκίνητο, σε μια κατηγορία στην οποία τερμάτισαν μόλις 3 από τα 9 πληρώματα που εκκίνησαν.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Τζέμος

Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας αποτέλεσε τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, με 26 πληρώματα να δίνουν το παρών στην κατηγορία με όμορφα οχήματα του παρελθόντος. Νικητές τόσο στη γενική όσο και στην Κατηγορία 4 αναδείχθηκαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Αθανάσιος Σαμαράς, πετυχαίνοντας την πρώτη τους νίκη στο θεσμό φέτος με τη λευκή Lancia Delta Integrale. Το πλήρωμα πέρασε αναπάντεχα στην κορυφή της κατηγορίας στη δεύτερη διαδρομή του αγώνα και παρέμεινε εκεί έως το τέλος, όταν είδε τους μέχρι πρότινος πρωτοπόρους, Μάριο Σταφυλοπάτη-Γιώργο Χατζηρήγα (Lancia Delta Integrale) να χάνουν πολύτιμα λεπτά εξαιτίας κλαταρίσματος και να υποχωρούν αρκετές θέσεις στην κατάταξη. Παρά τη μικρή του εμπειρία από το χώρο των ράλλυ, ο Χαράλαμπος Μπουσούνης τερμάτισε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας, έχοντας δίπλα του στο κόκκινο Ford Sierra RS Cosworth 4×4 τον Νικόλαο Γιαννόπουλο.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Λευκαδίτης

 Μάχη εξελίχθηκε για το τρίτο σκαλί του βάθρου με τους νικητές της κατηγορίας 3Ιωάννη Τσαλαματά-Νίκο Μπαμπαλή (Ford Escort MKII) να ανατρέπουν στην τελευταία ειδική την εις βάρος τους κατάσταση και να επικρατούν των Δημήτρη Παύλου Μελά-Ευστάθιου Βαρδαξή (Porsche 911 Carrera RS 3.0), για μόλις 3 δευτερόλεπτα. Οι τελευταίοι επικράτησαν στην ενοποιημένη κατηγορία 1+2. Οδήγησαν στο όριο την Toyota Corolla KE30 οι πέμπτοι στα Ιστορικά, Χαρά Μωραΐτη-Δημήτρης Αμαξόπουλος κερδίζοντας στα 1600 κ.εκ. Θετική εμφάνιση για τους Δημήτρη Τρίκαρδο-Νικόλαο Μανούσκο που τερμάτισαν έκτοι στην κατηγορία με ένα Ford Escort MKI, αφήνοντας μια θέση πιο πίσω τους Πέτρο Βασιλόπουλο-Παναγιώτη Κουκλιαμπή με ίδιο αυτοκίνητο. Από τα Ιωάννινα κατηφόρισε για να συμμετάσχει στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ο όγδοος της κατηγορίας, Κωνσταντίνος Λαδιάς, έχοντας στο δεξί μπάκετ ενός Toyota Starlet τον πολύπειρο Μιχάλη Πατρικούση. Την πρώτη δεκάδα που καρπώνεται και τους βαθμούς στο πρωτάθλημα συμπλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Κοφινάς-Λάμπρος Ζωγράφος (Toyota Corolla AE86) και Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας (Lancia Delta Integrale).

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Δημόπουλος

Από εκεί και πέρα, αναφορικά με τις σημαντικότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, οι Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος στάθηκαν άτυχοι καθώς ένα σπασμένο ημιαξόνιο στο Renault Clio Rally3 τους έστειλε νωρίς εκτός συνέχειας. Εκτός αγώνα τέθηκαν στην πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή οι Γιώργος Ηλιόπουλος-Στέλιος Χαλδαίος (Peugeot 208 Rally4), από ημιαξόνιο, με τους Γιώργο και Χρήστο Χατζηγάκη να εγκαταλείπουν την προσπάθειά τους στο δεύτερο Ακραίφνιο κι ενώ ήταν στην τρίτη θέση της κατηγορίας F2 E. Δεύτεροι στη C6 ήταν μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης οι Νικόλαος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας, οι οποίοι είδαν το ημιαξόνιο του Toyota Yaris που οδηγούσαν, να παραδίδει πνεύμα, ενώ δεν τερμάτισαν τον αγώνα και οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Μάνος Αχτίδας με ίδιο αυτοκίνητο, εξαιτίας προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Πατέας

Από ημιαξόνιο εγκατέλειψαν στη δεύτερη ειδική διαδρομή οι Ιωάννης Αθανασόπουλος-Δημήτρης Ζορμπάς με Toyota Yaris. Άδοξα έληξε η προσπάθεια των Γιώργου Παραδείση-Πλούταρχου Στεργίου, οι οποίοι ήταν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας των Ιστορικών μέχρι τη στιγμή που εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους από πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Ford Escort RS2000 MKI. Για τον ίδιο λόγο τέθηκαν εκτός αγώνα στην πρώτη Θήβα οι Ιωάννης Παράβαλος-Διονύσης Κολοτούρος με Toyota Corolla, ενώ από πρόβλημα στην ντίζα γκαζιού δεν τερμάτισαν οι Νικόλαος Παυλίδης-Δημήτρης Κουμποτής με Fiat 131 Racing.

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Χριστοδούλου

Το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θέλει να ευχαριστήσει και τα 68 πληρώματα που έλαβαν μέρος στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας και ανανεώνει το ραντεβού του για την επόμενη χρονιά.

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ – ΙΣΤΟΡΙΚΑ

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Μπουσούνης
Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας 2025 Τσαλαματάς

Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.
Κύπρου 76, Περιστέρι
6944531231 / 6973018485
www.ellada-racingclub.com
www.facebook.com/greekcarclubwestattica

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *